piątek, 27 marca 2015

Białkowe gofry pełnoziarniste z karobem, bananem, truskawkami, jogurtem i masłem orzechowym.

Przepyszne! Chyba najlepsze z pieczonych gofrów jakie do tej pory udało mi się zrobić :) Do tego mają bardzo przyjemne makro (porcja ze zdjęcia - 513kcal, B:38.6, W:50.9, T:18.3 Bł:6.1 ). Pięknie wyrastają, są puszyste i chrupiące. U mnie sprawdziły się genialnie na śniadanie po porannym cardio. Tutaj w wersji pieczonej, ale posiadanie gofrownicy, pewnie tylko ułatwi sprawę :)
Zachęcam do wypróbowania :)





Składniki (na 2 gofry):
  • 2 białka
  • 1 żółtko
  • 20g odżywki białkowej smakowej
  • 30g mąki pełnoziarnistej
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 0,5 łyżeczki karobu
  • dodatki: masło orzechowe, jogurt, owoce
Jeśli używamy piekarnika, to rozgrzewamy go do 160C. Białka ubijamy na sztywną pianę, dodajemy żółtko i odżywkę i miksujemy, aż masa trochę zgęstnieje. Dodajemy pozostałe składniki i delikatnie mieszamy łyżką. Nakładamy do foremek do pieczenia  i wstawiamy do piekarnika na ok. 10min - aż się przyrumienią.
Dekorujemy wybranymi dodatkami.

Smacznego!

4 komentarze:

  1. Kocham takie fit jedzonko. Sama jem podobnie na codzień. Gofrów jeszcze nigdy nie próbowałam ale powoli się czaję! Dziękuję za przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne gofry :) Nie jadłam jeszcze takich "zdrowych" muszę zrobić.

    OdpowiedzUsuń