sobota, 28 marca 2015

Proteinowe pełnoziarniste muffinki z bananem i gorzką czekoladą.

Przyznam, że ja tylko zobaczyłam TEN przepis, to wiedziałam, że muszę go wypróbować. Trochę pozmieniałam, pokombinowałam i wyszły genialne muffinki, mocno bananowe w środku, wilgotne i słodkie. Czekolady jest niewiele, jeśli ktoś chce, może ją zupełnie pominąć :)





Składniki (na 2 porcje - 8 muffinów):
  • 80g mąki pełnoziarnistej
  • 100g mleka
  • 1 jajko
  • 40g odżywki białkowej
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 banan (pokrojony na kawałki)
  • gorzka czekolada do posypania
Nagrzewamy piekarnik do 170C. Wszystkie składniki oprócz czekolady mieszamy, przekładamy do foremek. Na wierzchu posypujemy rozdrobnioną czekoladą i pieczemy ok. 20 minut. Najlepiej smakują na ciepło z ulubioną kawą :)
 Smacznego!

1 komentarz: