środa, 2 lipca 2014

Coś o mnie.

Podobno zawsze najtrudniej jest zacząć, idąc tym tropem potem będzie tylko lepiej :) Słowem wstępu -  liczę, że będzie to odpowiednie miejsce na umieszczanie moich "fit" przepisów. Ja swoją przygodę ze zdrowym odżywianiem zaczęłam jakieś 2 lata temu, to pozwoliło mi na zgubienie paru nadprogramowych kilogramów, teraz jem dużo lepiej, regularniej, choć wciąż nie potrafię zupełnie porzucić słodyczy, więc od czasu do czasu będą się tutaj pojawiać też te mniej "dietetyczne" przepisy :) W sporcie zakochałam się dopiero jakieś 9 miesięcy temu, jak spore grono osób zaczynałam od Chodakowskiej, potem MelB, XHIT, FitnessBlender i inne gotowe programy. Aktualnie przeplatam własne kombinacje ćwiczeń ze skakanką, rowerem, ćwiczeniami z obciążeniem, nie trzymam się sztywnego planu, po prostu robię to, na co mam aktualnie ochotę, byle aktywnie :) Mam nadzieję, że na tym blogu uda nam się wymienić ciekawymi przepisami, podzielić sportowymi ciekawostkami oraz nawzajem motywować do pracy nad sobą :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz