czwartek, 9 października 2014

Ekspresowe śniadanie!

      Z powodu pory robienia zdjęć (6 rano), nie wyglądają one do końca tak jak bym tego chciała, ale pokazują to co najważniejsze - pyszne i szybkie śniadanie :) W sumie nawet nie wiem, jak je nazwać, bo jest całą mieszanką moich ulubionych śniadaniowych smaków, zabrakło tylko świeżych owoców, ale akurat nie miałam ich w domu, ostatnio miewam problemy z zaopatrzeniem :D. W każdym razie polecam taką mieszankę, dzięki kaszy mannej i budyniowi jest przyjemnie gęsta i waniliowa, a płatki stanowią tam ciekawy element "do przegryzienia".




Składniki:
  • szklanka mleka
  • 1 łyżka kaszy mannej
  • 1 łyżka płatków owsianych
  • 1 łyżka płatków orkiszowych
  • 1 łyżka płatków ryżowych
  • 1/2 łyżki otrębów żytnich
  • 1 łyżeczka budyniu waniliowego
  • ew. odrobina dżemu (u mnie czarna porzeczka-truskawka)
Wszystkie składniki gotujemy na mleku do zgęstnienia, przekładamy do miseczki, na wierzchu przyozdabiamy np. dżemem, orzechami, owocami. Smacznego!

Mam iść na uczelnię w sobotę, o 12. Niby na tej uczelni powinnam się już do tego przyzwyczaić, a jednak wciąż mnie zaskakują sposobami na męczenie studenta.. :D


 Trochę lata tej jesieni, choć na dzisiejszą pogodę nie powinnam narzekać - w Gdańsku 21C, w najbliższych dniach ma być podobnie, jak w innych regionach - nie mam pojęcia :)

1 komentarz:

  1. uwielbiam takie rozgrzewające śniadania :)
    cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń