wtorek, 9 września 2014

Urodzinowe musli :)


Obiecałam recenzję musli ze strony mixit.pl . Dzisiaj przetestowałam je z jogurtem greckim, w najbliższym czasie chcę jeszcze sprawdzić jak będą zachowywały się z mlekiem.
Musli jest ciekawe, każdy sam wybiera dodatki (ale można zdecydować się na gotową mieszankę). Dla mnie dużym plusem było przede wszystkim to, że mogłam spróbować wielu nowych orzechów :) Na ślicznej puszce znajduje się etykieta z nazwą, składem mieszanki, a także podsumowanymi wartościami kalorycznymi, co może być istotne dla osób liczących kalorie.
Ponieważ był to prezent ciężko wypowiadać mi się na temat ceny, chętnie jeszcze kiedyś spróbowałabym kilku ciekawych dodatków, ale nie wiem czy ze studenckim budżetem się na to zdecyduję :)








Jeszcze tylko pochwalę się swoimi urodzinowymi ciastami, mianowicie: snickers pie, rolada kokosowa oraz sernik z truflą (który niestety nie zdążył załapać się na zdjęcia, bo zniknął błyskawicznie) :)


I porcja wspomnień z Korfu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz