sobota, 7 marca 2015

Śniadaniowe serniczki z masłem orzechowym

Kto nie lubi masła orzechowego? Chyba jeszcze nie poznałam takiej osoby. Ostatnio zastanawiałam się, czy tylko ja poczyniłam ogromne zapasy w Lidlu z racji tygodnia amerykańskiego? :D Dzisiaj przedstawiam serniczki orzechowe, proponuję przygotować je wieczorem, tak, żeby mogły spędzić noc w lodówce, chociaż na ciepło też są pyszne, więc w sumie jak wolicie :)

 


Składniki (na 8 serniczków):
  • 275g twarogu chudego
  • 2 łyżki śmietany 12%
  • 2 łyżki cukru brązowego (jeśli lubicie słodkie serniczki dosypcie trochę więcej)
  • 1 jajko
  • 1 płaska łyżka mąki ziemniaczanej
  • 30g masła orzechowego (lub więcej, będzie tylko lepiej :) )
Twaróg rozdrabniamy blenderem, ewentualnie mielimy. Następnie dodajemy resztę składników i dokładnie mieszamy do uzyskania gładkiej masy. Piekarnik nagrzewamy do 160C. Masę przekładamy do formy na muffinki i pieczemy ok. 15-20min - do zrumienienia. Serniczki najpierw wyrosną, potem niestety opadną i chyba nic nie jesteśmy w stanie z tym zrobić :) Wstawiamy na noc do lodówki, przed śniadaniem wyjmujemy z foremek.

Smacznego!

4 komentarze:

  1. jakie pychotki <3

    ps. Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie, delikatne śniadanie- idealne na sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jem masła orzechowe nie wiem nawet jak smakuje :)
    Serniczki bardzo smaczne na pewno.

    OdpowiedzUsuń